måndag 25 februari 2019

Jourhavande reporter är tillbaka

Under min tid som reporter på Helsingborgs Dagblad skrev jag en kolumn vars namn var Jourhavande reporter.
Enligt många läsare blev den väldigt uppskattad. Men tyvärr... den gick i graven samtidigt som jag gick i avtalspension från HD/NST.
Hos Jourhavande reporter kunde man få svar på nostalgiska händelser och vad som hände med människor som kanske glömts bort.

Nu tar jag upp spalten igen i bloggen kennylenamaria.blogspot.com

Hör av dig! Och jag vänder mig till läsare från hela nordvästra delen av Skåne (ni från övriga Sverige får givetvis också höra av er).

Förresten, jag har en dold talang. Jag kan rätt mycket om 60-talets popmusik - både när det gäller lokala band och rikskända. Kanske har ni frågor om musiklivet på den tiden. Hör av er och har ni bilder så skicka över dem.
Det jag inte kan försöker jag ta reda på för att ge dig ett svar.

Mejla era frågor till kenli.lindquist@gmail.com
Jag svarar efter bästa förmåga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar